هم افزایی برای خدمت رسانی بهتر به عشایر در ییلاقات

12 خرداد ، 1403
روابط عمومی
0 کامنت

جلسه هماهنگی و مدیریت یکپارچه به منظور خدمت رسانی بهتر به عشایر در ییلاقات در محل مدیریت امور عشایر استان تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امور عشایر استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین احمد یوسفی نیا مسئول نمایندگی ولی فقیه در مدیریت امور عشایر استان تهران در ابتدای این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رییس جمهور شهید آیت الله رییسی و همچنین دکتر امیر عبداللهیان وزیر خارجه، امام جمعه شهر تبریز آیت الله آل هاشم، استاندار فقید شهر تبریز و سایر همراهان گفت: خداوند متعال مقام رفیع شهادت را نصیب بهترین افراد می گرداند و کسانی که در راه اسلام و خدمت به خلق خداوند تلاش می کنند به درجه رفبع شهادت نائل می شوند.

همچنین مدیر امور عشایر استان تهران نیز در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رییس جمهور محبوب و همراهانشان گفت: تلاش داریم با همکاری اتحادیه و مدیران ستادی و شهرستانی خدمات متفاوتی به عشایر در ییلاقات داشته باشیم.

فرشید ذبیحی اظهار کرد: در بخش های توزیع آرد خوراکی، کپسول گاز و سامانه های خورشیدی مشکلی نیست اما باید با برنامه ریزی دقیقی انجام شود و همچنین در زمینه راه و بهسازی مسیرهای عشایری نیز باید اقدامات بهتری انجام شود.

وی با اشاره به تعیین زمان عشایر در دشت لار نیز گفت: به دستور استاندار تهران در جهت حفظ مراتع و جلوگیری از ورود گردشگران زمان ورود عشایر در روز 20 خردادماه تعیین شده و از عشایر انتظار می رود از ورود زود هنگام خودداری کنند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

نظرات کاربران