فراخوان پژوهشی مدیریت امور عشایر استان تهران

04 بهمن ، 1401
عشایر تهران
0 کامنت

مدیریت امور عشایر استان تهران از اعلام فراخوانی در راستای اجرای طرح های پژوهشی مورد نیاز این مدیریت در سال 1401 برای همکاری با مراکز پژوهشی، دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امور عشایر استان تهران، در این فراخوان آمده است: به اطلاع می رساند مدیریت امور عشایر استان تهران در راستای اجرای طرحهای پژوهشی مورد نیاز خود در سال 1401 اقدام به همکاری با مراکز پژوهشی، دانشگاهها و شرکت های دانش بنیان ( با مجوز رسمی  فعالیت) نموده است.در این راستا  بر اساس مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران  ( نامه شماره 574879  مورخه 21/10/1401 )  یک مورد طرح پژوهشی با عنوان زیر قابل اجراء می باشد.



 تعیین آنالیز علوفه مرتعی و استفاده از ضایعات و پسماندهای صنایع تبدیلی و کشاورزی با رویکرد افزایش بهره وری تولید در گله های دام داشتی عشایر استان تهران از موضوع این فراخوان است.

طرح پیشنهادی پژوهشی در قالب فرم پروپوزال سازمان مدیریت تهیه و توسط پیشنهاد دهنده به طور کامل و دقیق تکمیل و تایپ شود. زمان ارسال پروپوزال های مربوطه تا مورخه  16/11/1401 بوده و متقاضیان محترم می توانند جهت دریافت فایل پروپوزال به منوی اطلاعات طرح پژوهشی در آدرس Https://www.thmporg.ir مراجعه کنند.

همچنین متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 86036130 تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

نظرات کاربران